Posted by: shidiemusa92 | February 25, 2010

lawak jenaka………..


Budak Pandai

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan “Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?”. Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit “MAK!!” Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. “Sape pencipta alam dan segalanya?” Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!” Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. “Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?” Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata “Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!” Ustazah tu tros pengsan

//
//

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: