Posted by: shidiemusa92 | April 27, 2010

hari nie…27/04/2010…


Hari nie…..27/4/2010…

Hari nie bukanlah hari yang special sangat pun tapi tadi da ler aku pegi skolah lmaku..hihi..Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Arau…alhamdulillah…aku rasa seronok sangat dapat jumpa dengan cikgu-cikgu lama aku…2 jam aku bersembang dengan diaorang sambil aku tanya esei yang aku kena buat untuk interview Institut Perguruan Malaysia atau dulunya di kenali Maktab Perguruan….aku ada jugak sembang dengan seorang ustazah nie…aku tanya dia mcm mna kalau aku sambung law kat UIAM@USIM nnt and she supports me because law have a wide chances to have a job after graduated….tapi aku tak tau lagi lew mcm mna dan apa pilihan aku nanti…adakah institusi perguruan?students law kt UIAM@USIM?msk tingkatan 6?Matrikulasi?apa jawapannya tunggu laaa apabila dah kluar keputusan UPU bru aku nak decide mcm mna…….Aku sedih jugak nk berpisah dengan kawan2 nnt…MOHD IZZAT BIN BUKHARI,MOHD FAIZUDDIN BIN SAHIMI,RAJA AHMAD KAMIL BIN RAJA SULAIMAN,MOHD FARID WAJDI BIN MUSATAFFA,AHMAD NABIL BIN ZAHARUDDIN,NOR LINA BT NOR AZMI dan ramai lagi..maaaf yg lain kalau aku tak sebut…tapi aku hargai all of u as my freinds…..plg aku agk terasa kehilangan bila KHIDHIR dan Nabil akan melanjutkan pelajaran di luar negara…..semoga persahabatan kita KUKUH walaupun kita jauh……………

Responses

  1. Hah,..mention juga nama aku eaa…huhu…tq2..he3….

  2. Eja bama bapak farid tu betul2..satgi dia mgamuk..ha3…
    tp xpe, dia kan cool..msti x kisah..hu3…

    • nm bapak aku pn clap, spatutny ada double O…hehe..
      tp xpala, x mrh pn..cool~~
      =)

      • berkiranya…hehehe…nk cpt..hehe

    • brani dia mrah aku..hehe


Leave a Reply

Categories

